Elämää ja eläimiä...tervetuloa ♥

sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Hyvä keksintö ♥

Täytyy kiittää ja kumartaa sitä, kuka on keksinyt ohennus sakset! Minulla on lähes aina ollut pitkät hiukset, kunnes keväällä taisin jo saada auringon pistoksen ja otin ja menin leikkaamaan hiukseni lyhyeiksi. Minulla oli mallikuva mukana ( samanlainen malli minulla on ollut joskus aikaisemminkin).Kampaajalla meni kaksi tuntia kunnes tukka oli lyhyt ja lähdin kotiin. Tukka tosiaan oli lyhennetty, mutta malli siitä puuttui kokonaan. Tukka oli kuin valtava kypärä päässä. Seuraavana päivänä menin uudelleen samaan kampaamoon hakemaan siihen sitä mallia, paremmat hiuksista tulivat, mutta ei halutun tai odotetunlaiset. Miksi joudun aina sanomaan,  että ottakaa vain kunnolla ja ohentakaa reilusti. Tämänkin kampaamo reissun jälkeen menin ja hain rakkaat ohennus sakseni ja annoin tukalle kyytiä. Ensi kokemuksesta ohennus saksiin en voi sanoa että se oli ihastuttava, otin ison tukon hiuksia ja annoin tosiaan mennä, voi taivas! Minulla oli takana keskellä päätä viiden sentin mittainen paksu töyhtö karvaa, joka sojotti kohti taivasta. Pelastus oli talven aika ja sain kulkea pipo päässä ihailevilta katselta piilossa.
Lyhyet hiukset ovat helppo hoitaa. 

Lyhyen tukan ansiosta, olen joutunut opettelemaan käyttämään pantoja, ei tarvitse olla suoristamassa tai kääntämässä niitä johonkin suuntaan kun lähtee ihmisten ilmoille.
Tässä on pari omaa panta tuotosta. 
PANTA PÄÄHÄN JA MENOKSI, SOPII MULLE ♥

Hiukseni ovat myös valtavan paksut, mutta karkeat kuin hevosen jouhet.
Se hyvä puoli niissä on että , ne taipuvat ja kihartuvat helposti.

Lyhyttä tukkaa on myös kiva laittaa, ( jos nyt etsin niitä hyviä puolia, niin ainakin shampoota menee vähemmän ;) Nyt alkaa taas pitkäntukan kasvatus, ilman ohennus saksia ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti