Elämää ja eläimiä...tervetuloa ♥

perjantai 13. syyskuuta 2013

tähti niitti punkkarit

Olen tässä ihastellut ja kauhistellut, en tiedä kumpaa enemmän! No joka tapauksessa minulla on tälläinen musta tylsä vanha h&m kangaskassi ja olen himoinnut tehdä siihen toiselle sivulle tähden niiteistä. Tähden kaava on jo valmiina ja niitit, pannaanko niitit kiinni? Taidan ne illalla kiinnittää, katsotaan mitä tulee!
Eikä mua yhtään itketä vaikka piloolle meniskin. 
Jotenkin ne niitit innostaa ja ihastuttaa, ja tässä ei ole tosiaankaan kolmen kympin kriisit menos ;) 
Niittejä ihailin jo pikkutyttönä, kun isoveli leikki punkkaria. Olihan ne nahkatakitkin niin hienoja, kun niissä oli niittejä ja ne paksut niittivyöt... olisikohan ne vielä tallella jossain ;)


Voi härrekyyde, tänään on perjantai 13 päivä ja taitaa mennä mulla kaikki kättöön, no hei antaa mennä vaan ;)
          Pidätkö perjantai 13 päivää epäonnen päivänä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti