Elämää ja eläimiä...tervetuloa ♥

maanantai 2. syyskuuta 2013

Mustikkakupit ja toppaa talveen

Nyt mennään jo syyskuussa ja uusi viikkokin on alullaan. Nämä viikot menevät niin nopeasti. Illalla sen jo huomasi tallihommia tehdessäkin, että saa kaivaa jo hiemaan lämpöisempää päälle. Olen varautunut jo talveen ostamalla super lämpöisen talvitakin. Takki on ihanaa materiaalia, joka ns.joustaa mukavasti on myös ihan kivan näköinen, malli on Esprit (yllätys).



Olen maininnut täällä joskus , että olen ollut aikamoinen laukku keräilijä ja monet merkit kuten Louis Vuitton, Gucci, Dior, coach, Kooba Sienna ovat asuneet kaapissani. Nykyään aarteeni asustavat toisaalla, koska myin lähes kaikki laukkuni. Jotenkin kummasti ne laukut vain viehättävät sen verran kovasti, että olen kauan aikaa miettinyt laukkua, mikä olisi sellainen joka miellyttäisi vielä aikojenkin päästä ja jolle olisi oikeasti käyttöä muutakin kun makuuhuoneen seinää koristamaan. Laukut kun ovat aika kalliita sijoituksia.
Olen löytänyt yhden, joka oli ylitse muiden se on Mulberryn alexia ja mallia on kolmessa koossa ja pienin eli mini, oli kuin minulle ja värinä tietysti ihana ja ajaton oak.


Asuun olen ostanut vielä ihanat niittiset mustat kivat farkut.
Teen Mulberry aarteestani vielä oman postauksen.
Mutta nyt vielä pakko kertoa yllätyksestä joka minua odotti eilen kun tulin tallihommista... vanhempi tyttäreni oli leiponut ihania mustikkakuppeja jotka olivat niiiiin HYVIÄ ♥



Makoisaa maanantaita kaikille ihanille lukijoille ♥

4 kommenttia:

  1. Varmaan tuntu kivalta ylläriltä Nuo mustikkakuppikakut.Terkkuja leipurilleKivan näköinen takki-Ritva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olivat kyllä herkullisia, että kiitos vain mustikoista :) tervetuloa maistamaan. Takki oli löytö -70% alennuksella, ei jäänyt paljon hintaa.

      Poista
  2. Tuo takki näyttää ihanalta!

    Sinulle olisi haaste:
    http://annantalli.blogspot.fi/2013/09/meidan-kesa-kuvahaaste.html

    VastaaPoista