Elämää ja eläimiä...tervetuloa ♥

tiistai 1. lokakuuta 2013

Hippulat vinkuen lokakuuhun ja arvonta!

Uskomatonta! Kalenterista kääntyi sivu lokakuulle. Olen kyllä huomannut, että ulkosalla ei meinaa enää riittää kevyt takki ja useana aamuna on ollut jäärouva kylässä. Minulla on ollut kuluneen viikon aikana kalenteri buukattuna ihan täyteen tekemistä ja tänään onkin jo ollut ylikierroksilla päivä, johon kuuluu sata muistettavaa asiaa ja puolet niistä unohtuu, ajoa niin paljon, että välillä unohtuu, että mihin olen edes menossa?


Iltasella metsän reunasta nousee sumua, taitaa tulla jälleen kylmä yö kylään.

 
Hippulat vinkuen eteen päin, mutta mihin olen edes menossa?


                       Tämän taidan pistää hetkeksi lomalle ;)


 Kiireisen päivän piristys ja pysähdys, eteeni asteli upea kirahvi!
Nuorimmainen tytär oli askarrellut kirjamerkin koulussa, nämä lasten tekemät askarrukset ovat niin IHANIA ♥ ♥ ♥


Kiitos kaikille teille ihanille lukijoille, jotka täällä vierailevat ja kommentoivat! Syys arvonta päättyi eilen ja tänään oli arvonta päivä :)

 Arpalipukkeen nostajana toimi mieheni, jonka käsi juttui muumipurkin sisään, mutta hetken irrotuksen jälkeen saatiin käsi sieltä ulos.

Kädessä oli pysynyt arpalipuke ja siitä paljastui: Susanne Lekkerinmäki ! Onnea Onnea ♥
Laitatko minulle sähköpostilla yhteystietosi osoitteeseen:
holmintila@gmail.com  ,niin saan palkinnon matkaan :)



                    Kiitos kaikille arvontaan osallistuneille !

 

1 kommentti: