Elämää ja eläimiä...tervetuloa ♥

torstai 4. heinäkuuta 2013

Kädetön emäntä vs. kätevä isäntä

Onko tuttu juttu? Eilen lähdin pihasta autolla ja säädin tuttuun tapaan sivupeilejä, yhtäkkiä kuului naps ja nappula jäi käteen. Olin vääntänyt nappia vaikka se olikin jo ääriasennossaan ja näin käytiin. Mies illalla korjasi säätönupin. Kuulin jälleen että, se ei kerkeä muuta tehdä kuin korjata minun hajottamia tavaroita.
Kröhöm...no tuota onhan sitä kamaa rikkikin mennyt jos nyt hätäseen muistelen niin, imuroidessani imuri laahasi kauempana ja jäi johonkin jumiin, riuhtasin imuria itseeni päin jolloin minua kohti tuli jokin muu kuin imuri, nimittäin imurista irtosi pyörä. Uusi pesukone koki kovia, kun pesuaine luukku jäi käteen.  Kerran telkesin itseni ulos, jäi kotioven kahva käteen. Ulkohana oli jumissa ja potkasin hanan auki, voi taivas! hana hajosi ja sitä ei saanutkaan enää kiinni vaan piti sulkea pääventtiili. Uusin tapaus on hieman hassu, korjasin hevosaitauksen aitausta ja tein hieman omia virityksiä, sisälle tullessani sanoin miehelleni ylpeästi, että osaan nuo hommat itsekkin ettei sen tarvitse aitaa korjata. Mies sai lopulta korjata sen aidan, sekä sähköpaimenen joka hajosi virityksieni takia. Ihmeellistä kun kaikki hajoaa? Se varmaan johtuu tästä kertakäyttö kulttuurista! Enhän minä edes hampaat irvessä mitään nuppiakaan vääntänyt kun se vaan hajosi...
Olenko ainut, vai käykö teille näin?
Mies raukkahan sitten niitä saa kätevänä korjata, on se niin hyvä kun on kätevä mies ♥
Kätevälle miehellehän pitäisi olla kalenterissa oma päivä, siis vähän kunnioitusta !


Mun oma lady vasara ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti