Elämää ja eläimiä...tervetuloa ♥

tiistai 23. heinäkuuta 2013

Mikäs se siellä roikkuu?

Keittiön pöydälle oli jäänyt levälleen valmiiksi leikattuja suikalaita kahvipusseista, joista tein eilen lasinaluset. Kahvia juodessani samalla pujottelin muutaman valmiin "levyn". Ajattelin, että vitsit kokeilen tehdä sen kahvipussi laukun. Minulla ei ollut hajuakaan miten se tehdään, pujotellen vai ommellen...Laukun saadessani valmiiksi nuorin tyttöni otti sen mukaansa ja meni ulos, sielähän se roikkui omenapuussa kukkia sisällään. 



Tytär sanoikin, että se on hyvä kukkakori, koska siitä voi päästä kasteluvesi läpi! Hyvin oli perusteltu. Kahvikassi kuitenkin päätyi takaisin sisälle. Tulipahan nyt sitten sekin kokeiltua. 



Ensimmäiseksi laukuksi olen ihan tyytyväinen lopputulokseen.

Nyt pitäisi mennä valmistelemaan huomista reissua varten, muut ovat täpisseet ja pakkailleet, minä olen vain pujotellut kahvipusseja ;)


Huomiselle onkin luvattu jo lämpöisempää ilmaa, sitä odotellessa ♥


2 kommenttia:

  1. Ei uskoisi ensinäkemällä että juhlamokkalaukku se siinä ,hyvältä näyttää-Ritva.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, olen pitkään ajatellut että sellaisen teen, nyt tuli sitten sekin kokeiltua.

    VastaaPoista